música

lunes, 14 de enero de 2013

Riasbaixas style


                            

Ola!!, son Víctor, e estou de volta coa miña sección de música de moda. Despois do éxito que tivo a anterior entrada, sei que desesperadamente notabades a falta da miña presencia, por iso, eiqui estou de novo, co último de moda en música.

Hoxe, traiovos unha canción da nosa terra, unha canción que nos enorgullece de ser galegos, e que está sendo todo un éxito, sabedes cal é? Pois si, é.... RIASBAIXAS STYLE


           RIASBAIXAS STYLE  CO CO COCOROCÓ




Pero estade ben atentos que o último do último témolo eiquí con  POCOYÓ STYLE



Deica logo amigos do ghaliñeiro !!!!!!!

12 comentarios:

  1. jajajjaja como mola!!!

    ResponderEliminar
  2. me encanta pocoyo st y rias baixas style.como mola espero que busqueis mas de este tipo.

    ResponderEliminar
  3. me encanta !!!!!! espero que sigais haciendo esto!!!

    ResponderEliminar
  4. Víctor eres un crak buscando música de moda ;)

    ResponderEliminar
  5. tienes que subir también EN EL PARO ESTOY!!!

    ResponderEliminar
  6. ehh verdade hai que darlle as grazas. as persoas que participaron no rias baixas style estou moi pero que moi orgullosa de ser galega os que digades que non vos gusta galicia e por que non queredes ver o que ai detras son galega en non me avergonzo de ello

    ResponderEliminar
  7. hola! me parece que os lo currasteis mucho y a mi me conoceis estoy en 6... bueno no lo digo
    espero que sigais asi porque esto promete
    una pequeña pregunta ¿quien tuvo la idea de hacer el blog?

    ResponderEliminar
  8. la idea la tuvo la profe

    ResponderEliminar
  9. Respuestas
    1. no a idea foi de Alexia, Carmen se acoplou e Alexia foi pesada e a profe ao final aceptou.

      Eliminar
  10. rias baixas stile
    incrible
    ata din vilagarcia no video

    ResponderEliminar